Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej zatrudni dwóch opiekunów dzieci i młodzieży w drodze do i ze szkoły. 

Charakterystyka stanowiska

1. Typ stanowiska: Pracownik obsługi

2. Nazwa stanowiska: Opiekun dzieci i młodzieży przy przejściu przez jezdnię w drodze do i ze szkoły

3. Poziom wykształcenia: podstawowe

4. Wymagania:
a) Niekaralność.
b) Zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
c) Dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie.
d) Wysoka kultura osobista.
e) Odpowiedzialność.

5. Opis stanowiska:

Do zadań opiekuna dzieci i młodzieży przy przejściu przez jezdnię w drodze do i ze szkoły należeć będzie, odprowadzanie uczniów Publicznej Szkoły  Podstawowej w Dobrej do świetlicy szkolnej mieszczącej się w innym budynku oraz przyprowadzanie dzieci ze świetlicy do budynku szkoły na zajęcia lekcyjne. W zakresie obowiązków będzie również pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych związanych z przejściem do i ze szkoły. Wymagane jest szkolenie w zakresie kierowania ruchem drogowym, które zapewnia pracodawca. Praca w systemie zmianowym od 7.00 do 17.00. Umowa o pracę na czas określony od 4 września 2017r.

Oferty proszę składać elektronicznie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w wersji papierowej na adres Publiczna Szkoła Podstawowa w Dobrej ul. Poziomkowa 5, 72-003 Dobra lub osobiście w ZEAS w Dobrej, ul. Graniczna 31. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 691 590 616

Oferta ważna do 31.08.2017r.

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej
Beata Szałkiewicz