Informujemy, iż Powiatowy Urząd Pracy w Policach od dnia 19 listopada 2012 r. prowadzi wśród osób bezrobotnych nabór wniosków o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Każda osoba bezrobotna spełniająca warunki regulaminu dotyczącego dofinansowania osobie bezrobotnej jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej może ubiegać się o przyznanie dotacji.

Dokumenty wymagane w procedurze przyznawania dotacji tj. wniosek o przyznanie dotacji, biznesplan oraz załączniki znajdują się na stronie www Urzędu w zakładce „Dokumenty do pobrania” (adres: http://www.pup.policki.pl/kat/id/86).
Kompletna, czytelnie wypełniona dokumentacja powinna zostać złożona w terminie do dnia 29 listopada 2012 r. w Kancelarii Urzędu (pok. nr 4) w Powiatowym Urzędzie Pracy w Policach, ul. Tadeusza Kościuszki 5, 72-010 Police, do godz. 13.30.
Ponadto informujemy, że dla osób zainteresowanych zdobyciem wiadomości na temat zasad opracowania wniosku o dotację i  biznesplanu zaplanowano spotkanie z pracownikami Urzędu w dniu 26 listopada 2012 r. Wszystkich chętnych do udziału prosimy o wcześniejsze potwierdzenie swojego uczestnictwa do dnia 22 listopada 2012 r. u p. Agnieszki Zając na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod numerem 91 312 32 87.