Dofinansowanie zakupu podręczników szkolnych

 

Pomoc w formie dofinansowania zakupu podręczników przysługuje uczniom rozpoczynającym w roku szkolnym 2009/2010 naukę w klasach I-III szkoły podstawowej oraz w klasie I gimnazjum.

Pomoc udziela się uczniom z rodzin, w których dochód na osobę w rodzinie nie przekracza 351 zł netto.

Pomoc przyznawana jest na wniosek rodziców ucznia (prawnych opiekunów, rodziców zastępczych), a także nauczyciela, pracownika socjalnego lub innej osoby, za zgodą przedstawiciela ustawowego lub rodziców zastępczych.

 

 

Wniosek o udzielenie pomocy finansowej składa się do dyrektora szkoły, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2009/2010, a otrzymać można wniosek w szkołach na terenie Gminy Dobra oraz w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, przy ul. Granicznej 31 lub pobrać ze strony internetowej Gminy Dobra www.dobraszczecinska.pl.

Wnioski wraz z dokumentacją o dochodach należy składać w szkołach do dnia 10 listopada 2009 r.

Kwota dofinansowania zakupu podręczników wynosić będzie:

1) dla ucznia klasy I szkoły podstawowej – 150,00 zł

2) dla ucznia klasy II szkoły podstawowej – 150,00 zł

3) dla ucznia klasy III szkoły podstawowej – 170,00 zł

4) dla ucznia klasy I gimnazjum – 280,00 zł

 

Zwrot kosztów zakupu podręczników nastąpi po przedłożeniu dowodów zakupu, którym w przypadku zakupów indywidualnych jest faktura VAT wystawiona imiennie na ucznia, rodzica, prawnego opiekuna albo rodzica zastępczego.

 

Dodatkowe informacje uzyskać można w szkołach na terenie Gminy Dobra oraz w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Dobrej, przy ul. Granicznej 31,                                          tel. 091 311 37 38.

 

Kierownik ZEAS

Joanna Hrabska

Zarządzenie<<pobierz

Wniosek<<pobierz