Dobra, dnia 17 czerwca 2015 r.

Nasz znak: ZO.OK.2110.5.2015.TG

OFERTA ZATRUDNIENIA

Wójt Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra
ogłasza konkurs na stanowisko
Pomoc administracyjna - Animator sportu na Kompleksie Boisk Sportowych „Orlik 2012” w miejscowości Dobra przy ul. Poziomkowej 7

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

II. Określenie stanowiska:

Pomoc administracyjna - Animator sportu na Kompleksie Boisk Sportowych „Orlik 2012” w miejscowości Dobra przy ul. Poziomkowej 7.

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Miejsce pracy:
Kompleks Boisk Sportowych „Orlik 2012” w miejscowości Dobra przy ul. Poziomkowej 7

Nawiązanie stosunku pracy:
Nawiązanie stosunku pracy nastąpi: od dnia 13 lipca 2015 r. z możliwością przesunięcia terminu zatrudnienia.   

Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zatrudnienie nastąpi w oparciu o przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i ustawy Kodeks Pracy.

IV. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Posiadanie kwalifikacje zawodowe Nauczyciela wychowania fizycznego bądź Trenera lub Instruktora w jednej z dyscyplin sportowych: piłka nożna, piłka ręczna, koszykówka, siatkówka lub tenis ziemny.
3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy.
6. Prawo jazdy kategorii B.

W przypadku Trenera lub Instruktora sportu,  zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz.U. z 2014 r. poz. 715),
Trenerem lub Instruktorem sportu w sportach, w których działają polskie związki sportowe, może być osoba, która:
1. Ukończyła 18 lat.
2. Posiada co najmniej wykształcenie średnie.
3. Posiada wiedzę, doświadczenie i umiejętności niezbędne do wykonywania zadań trenera lub instruktora sportu.
4. Nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo, o którym mowa w art. 46-50, lub określone w rozdziale XIX, XXIII, z wyjątkiem art. 192 i art. 193, rozdziale XXV i XXVI ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553, z późn. zm.).

Wymagania dodatkowe:
1. Dyspozycyjność, odpowiedzialność , komunikatywność.
2. Mile widziana jest udokumentowana praca z dziećmi lub młodzieżą na stanowisku nauczyciela, trenera lub instruktora sportu.

V. Zakres zadań do wykonania na powierzonym stanowisku:
1. Nadzorowanie i zarządzanie bazą sportowo-rekreacyjną - Kompleks Boisk Sportowych „Orlik 2012” w Dobrej - dla potrzeb upowszechniania sportu, kultury fizycznej, rekreacji i turystyki, w skład którego wchodzą:
1) Boiska wielofunkcyjne ( boisko do koszykówki, siatkówki oraz piłki nożnej ).
2) Dwa korty tenisowe.
3) Skate Park.
4) Pole do mini golfa ( obejmujące dziewięć stanowisk ).
5) Teren ze sprzętem do ćwiczeń fizycznych, stoliki szachowe, stoły do tenisa stołowego.
6) Plac zabaw.
2. Organizowanie pracy i bieżącej obsługi obiektów oraz nadzorowanie porządku na obiekcie i zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym na obiekcie.
3. Organizowanie zawodów, imprez i przedsięwzięć sportowych, rekreacyjnych i turystycznych z wykorzystaniem bazy sportowo-rekreacyjnej oraz udział przy organizacji innych imprez o charakterze gminnym.
4. Udostępnianie bazy sportowej i rekreacyjnej zgodnie z zapotrzebowaniem społecznym – klubów i związków sportowych, organizacji kultury fizycznej, organizacji społecznych, osób indywidulanych i innych zainteresowanych.
5. Współdziałanie w rozwoju wychowania fizycznego dzieci i młodzieży w szkołach.
6. Promowanie i współpraca z podmiotami i instytucjami realizującymi zadania z zakresu kultury fizycznej, sportu i turystyki.
7. Tworzenie i prowadzenie sekcji sportowych i rekreacyjnych.
8. Tworzenie warunków uczestnictwa w życiu sportowo-rekreacyjnym osobom niepełnosprawnym.
9. Organizowanie i prowadzenie działalności informacyjnej, promocyjnej i reklamowej związanej z prowadzoną działalnością.
10. Współpraca z jednostkami gminy, w tym ze Szkołami, Gminnym Centrum kultury i Bibliotek w Dobrej, Stowarzyszeniami, klubami sportowymi z regionu i kraju, i innymi instytucjami działającymi w zakresie sportu.
11. Prowadzenie i gromadzenie dokumentacji związanej z działalnością sportowo-rekreacyjną obiektów, w tym sporządzanie sprawozdań z działalności Wójta.
12. Planowanie budżetu dla obiektów uwzględniając zapewnienie należytego stanu technicznego, sanitarnego, wyposażenia obiektów, czystości i porządku na ich terenie, realizację umów na świadczenie usług rekreacyjno-sportowych.
13. Organizowanie i koordynowanie pracy Trenerów, zatrudnionych na Kompleksie Boisk Sportowych „Orlik 2012” w Dobrej.
14. Zastępstwo Inspektora ds. sportu, rekreacji i zarządzania Terenem rekreacyjnym w Mierzynie, w okresie usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
15. Dbanie o porządek oraz estetykę na Kompleksie Boisk Sportowo-Rekreacyjnych „Orlik 2012” w Dobrej, poprzez nadzorowanie osób wykonujących prace porządkowo-gospodarcze.
16. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem Regulaminu, określonego odrębnymi przepisami.
17. Codzienny przegląd urządzeń pod względem sprawności technicznej i bezpieczeństwa.
18. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.

VI. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy - pobierz plik .pdf.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe nauczyciela wychowania fizycznego.
6. Kserokopie świadectw pracy.
7. Kserokopie dyplomu trenerskiego, legitymacji instruktorskiej.
8. Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
9. Kserokopię dokumentu dowodu osobistego.
10. Kserokopię dokumentu prawa jazdy.
11. Oświadczenie kandydata, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe -pobierz plik .pdf.
12. Oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Pomoc administracyjna – Animator sportu na Kompleksie Boisk Sportowych „Orlik 2012” w Dobrej - pobierz plik .pdf.
13. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - pobierz plik .pdf.
14. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury konkursowej, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych - pobierz plik .pdf.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Dobra lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu:

Urząd Gminy Dobra
ul. Szczecińska 16a
72-003 Dobra

w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko Pomoc administracyjna – Animator sportu na Kompleksie Boisk Sportowych „Orlik 2012” w Dobrej".

Oferty należy składać w terminie: do dnia 30 czerwca 2015 r.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 30 czerwca 2015 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Dobra po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych”

Osoba do kontaktu:
Tamara Gębuś, Inspektor w Zespole Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Dobra,
telefon kontaktowy: 91 424 44 93.

Wójt
Teresa Dera