ZIMOWE  UTRZYMANIE DRÓG  GMINNYCH

Informuję, że w sprawach zimowego utrzymania dróg gminnych należy kontaktować się z Panem Piotrem Turczynowskim pracownikiem Urzędu Gminy Dobra pod nr tel. 91 422 39 22.

Godziny pracy:
-  poniedziałek w godz. 8 00 – 17 00,
-  wtorek w godz. 8 00 – 15 00                                   
- od środy do piątku w godz. 7 00 – 15 00

Po godzinach pracy Urzędu interwencje można zgłaszać pod nr tel. 512 384 717.

W przypadku wystąpienia opadów śniegu apelujemy do mieszkańców o nie pozostawianie samochodów na poboczach dróg gminnych. Zaparkowane w pasach drogowych auta znacznie utrudniają odśnieżanie ulic.

 

W SPRAWACH ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH NALEŻY KONTAKTOWAĆ SIĘ:

P.U.P ,,TRANS-NET” S.A., Police ul. Tanowska 8

telefony: 91 312 11 20 w. 34 lub 54 w godz. od 700 do 1500

tel. / fax. 91 317 51 77

Przyjmowanie zgłoszeń o utrudnieniach na drogach:

Dyżury całodobowe

1.      Od 1 do 10 każdego miesiąca - Artur Kopacz tel. służbowy: 91 312 11 20 w. 38, tel. kom 696 276 827, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2.      Od 11 do 20 każdego miesiąca - Marek Markowski tel. służbowy: 91 312 11 20 w. 54, tel. kom 600 289 892, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3.      Od 21 do ostatniego dnia każdego miesiąca - Małgorzata Matula tel. służbowy: 91 312 11 20 w. 43, tel. kom 698 612 869, e-mail: m Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.