Informacja z dnia 14.11.2019 r.

W wyniku dokonanego wyboru oferty w zapytaniu ofertowym zlecono do wykonania usługę polegającą na opracowaniu koncepcji oraz dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub uzyskaniem sprzeciwu do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę dla inwestycji dotyczącej "Przebudowy pomieszczeń w parterze budynku przy ulicy Daniela 32 w Dołujach na potrzeby ZEAS w Dobrej" realizowanej w ramach zadania: "Adaptacja pomieszczeń po straży Gminnej i stomatologii na potrzeby ZEAS - koncepcja i PT". W dniu 16.10.2019 r. podpisano umowę na realizację ww. zamierzenia.

Wykonawcą usługi jest: ATK Pracowania Projektowa Architekt Tomasz Kuriański.

Wartość zamówienia: 28.290,00 zł brutto.

Termin realizacji zamówienia: 20 grudzień 2019 roku.

Trwa realizacja umowy. Na chwilę obecną ATK Pracownia Projektowa Architekt Tomasz Kuriański zrealizowała I etap umowy, tj. dostarczyła inwentaryzację budowlaną pomieszczeń, opinię konstrukcyjną, opinię kominiarską oraz koncepcję przebudowy pomieszczeń na biura ZEAS. Zamawiający, tj. Gmina Dobra przystąpiła do czynności odbiorowych I etapu umowy.

Informacja z dnia 02.12.2019 r.

Gmina Dobra odebrała I etap umowy. W dniu 27.11.2019 r. Wykonawca dokumentacji projektowej wystąpił z wnioskiem o przedłużenie terminu realizacji II etapu umowy z 04.12.2019 r. na 09.12.2019 r. w związku z wydłużającą się procedurą  dotyczącą uzgodnień z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń pożarowych. W dniu 09.12.2019 r. Gmina Dobra odebrała II etap umowy, tj. projekt budowlano-wykonawczy branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i niskoprądowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o pozwolenie na budowę.

Informacja z dnia 31.12.2019 r.

Gmina Dobra odebrała III ostatni etap umowy, tj. przedmiar robót, kosztorys inwestorski, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych poszczególnych branż oraz BIOZ.

Informacja z dnia 20.04.2020 r.

Gmina Dobra uzyskała pozwolenie na budowę dla zamierzenia budowlanego polegającego na zmianie sposobu użytkowania wraz z przebudową części usługowej (pomieszczeń Straży Granicznej i gabinetu stomatologii) na biura ZEAS w Dobrej realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego: Adaptacja pomieszczeń po straży Gminnej i stomatologii na potrzeby ZEAS - koncepcja i PT.

Informacja z dnia 10.06.2020 r.

Obecnie trwa procedura opracowywania wniosku do przetargu nieograniczonego w celu wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych.

 

 

Informacja z dnia 16.11.2020r.

W wyniku przeprowadzonego przez Gminę Dobra postępowania przetargowego wyłoniono Wykonawcę robót budowlanych realizowanych w ramach zadania: "Adaptacja pomieszczeń po Straży Gminnej i stomatologii na potrzeby ZEAS - koncepcja i projekt". W dniu 5.10.2020 r. podpisano umowę na realizację ww. inwestycji. W dniu 16.10.2020 r. przekazano Wykonawcy robót teren budowy.

Wykonawcą robót budowlanych jest: ECAA EURO CONSULTING Artur Adamiak.

Wartość zamówienia: 356 700,00 zł brutto.

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2020 r.

Trwa realizacja inwestycji. Na chwilę obecną Wykonawca robót zrealizował roboty rozbiórkowe. Trwają roboty konstrukcyjne i instalacyjne.

  • mini_IMG_20201116_100405
  • mini_IMG_20201116_100420
  • mini_IMG_20201116_100445
  • mini_IMG_20201116_100904

 

Informacja z dnia 21.11.2020 r.

Trwa realizacja inwestycji. Od rozpoczęcia realizacji zamówienia wykonano roboty budowlane w zakresie robót rozbiórkowych, konstrukcyjnych, murarskich, tynkarskich, ścian GK i stolarki okiennej, a także roboty elektryczne, teletechniczne i roboty sanitarne. Zaangażowanie robót to ok. 50%.

  • mini_IMG_20201130_123721
  • mini_IMG_20201130_123749
  • mini_IMG_20201130_123758
  • mini_IMG_20201130_123804
  • mini_IMG_20201130_123926
  • mini_IMG_20201130_124030

 

Informacja z dnia 28.12.2020 r.

W związku ze zgłoszeniem zakończenia robót przez Wykonawcę, tj. firmę ECAA EURO CONSULTING Artur Adamiak, Zamawiający w dniu 23.12.2020 r. dokonał ich odbioru. Po zakończeniu czynności odbiorowych przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego oraz po zakończeniu procedury wciągnięcia obiektu na majątek trwały Gminy Dobra, obiekt zostanie przekazany w użytkowanie Zespołowi Ekonomiczno-Administracyjnemu Szkół.

  • mini_IMG_20210125_145545
  • mini_IMG_20210125_145614_BURST001_COVER
  • mini_IMG_20210125_145646_BURST001_COVER
  • mini_IMG_20210125_145711
  • mini_IMG_20210125_145824_BURST001_COVER
  • mini_IMG_20210202_110939
  • mini_IMG_20210202_110945
  • mini_IMG_20210202_110952
  • mini_IMG_20210202_111044
  • mini_IMG_20210202_111255
  • mini_IMG_20210202_111310
  • mini_IMG_20210202_111321
  • mini_IMG_20210202_111337
  • mini_IMG_20210202_111400
  • mini_IMG_20210202_111421
  • mini_IMG_20210202_111443
  • mini_IMG_20210202_111459
  • mini_IMG_20210202_111515
  • mini_IMG_20210202_114554
  • mini_IMG_20210202_114608
  • mini_IMG_20210202_114623
  • mini_IMG_20210202_114632

 

W dniu 20.05.2021 r. Gmina Dobra przekazała porozumieniem nowo wyremontowane pomieszczenia biurowe znajdujące się w budynku zlokalizowanym przy ul. Daniela nr 32 w Dołujach Zespołowi Ekonomiczno-Administracyjnego do użytkowania.